Zásady vrátenia peňazí a reklamácií
V e-shope najsilnejsiaklbovavyziva.sk (resp. fitdoplnky.sk) si ceníme spokojnosť našich zákazníkov. Ak ste z akéhokoľvek dôvodu nespokojní s objednaným tovarom, ponúkame vám možnosti reklamácie alebo vrátenia tovaru v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Kontaktujte nás
Napíšte nám na [email protected] alebo zavolajte na +421 914 230 321.
Pošlite tovar
Zašlite nám tovar späť spolu s kópiou faktúry a opisom problému.
Spracovanie
Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní, vrátenie peňazí do 14 dní.
Reklamácie
Ak sa vyskytne problém s kúpeným tovarom (napr. poškodený, nesprávny alebo nefunkčný), máte právo podať reklamáciu v záručnej dobe (spravidla 24 mesiacov od dátumu prevzatia).
Reklamáciu uplatníte tak, že nás kontaktujete (e-mailom alebo telefonicky) a následne zašlete tovar späť spolu s kópiou faktúry a popisom problému. Reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. O stave vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Pokiaľ reklamáciu nemožno vybaviť v uvedenej lehote, máte právo požadovať vrátenie kúpnej ceny alebo výmenu tovaru za nový.
Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
Ak ste spotrebiteľ (fyzická osoba nekonajúca v rámci podnikania), máte podľa zákona č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Na uplatnenie tohto práva je potrebné, aby bol tovar nepoškodený a nenesúci známky nadmerného opotrebovania. Môže byť primerane rozbalený a vyskúšaný na zistenie vlastností, avšak v rozsahu, v akom by ste si ho mohli prezrieť v kamennej predajni.
Ak sa rozhodnete využiť právo na odstúpenie, zašlite nám, prosím, vyplnené oznámenie o odstúpení od zmluvy (prípadne iný jednoznačný prejav vôle) a tovar späť. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, pokiaľ sa nejedná o chybu z našej strany. Peniaze za vrátený tovar vám poukážeme na váš účet najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení, nie však pred tým, ako obdržíme vrátený tovar alebo doklad o jeho odoslaní.
Pri tovare, ktorý sa vráti poškodený alebo znehodnotený, môže byť hodnota vrátených peňazí primerane znížená o škodu spôsobenú kupujúcim.